Kan man fremprovokere viral marketing? Hvis man spørger KiMS (som du kender fra hits som “Sour Creme & Onion” og “Osterejer”), så håber de i hvert fald på det med deres nye Cheff Records-chips:

Som vi alle ved er ethvert samarbejde med nogen, der bare har fået kastet et svedigt håndklæde i hovedet, som en af Cheff-drengene har tørret sin pande af med til en koncert på Rust, noget nær den højeste valuta indenfor #swagdk. Nu forsøger De Store Firmaer så at stable en Faxe Kondi 2k13 på benene, men vil den danske ungdom bide på? Et kig på kampagnens Facebookside tegner et tydeligt billede:

Nu som Chips' Facebookside

Vi kunne rigtig godt tænke os at komme i kontakt med Facebooksidens admin for at se, om han ligger inde med en Cheff-ordbog, der kan lære en 21-årig studentermedhjælper med Le Fix-vest at tale som en ægte #cheff. Spørgsmålet er så bare, om det i virkeligheden er nogle af drengene FRA Cheff, der står bag??

Videoæstetikken lugter også af et samarbejde med SYGBLOGTING.dk – mon de har haft en finger med i spillet? Èn ting er sikkert, man bliver efterladt med flere spørgsmål end svar – vi skal nok holde jer opdateret, når vi ved mere!

next level chips

*laver den der 90’er-knipselyd, hvor man holder tommel- og fuckfinger sammen*

Skal du prøve KiMS/CHEFF RECORDS-chips? Hvis du skulle lave din egen chips, hvad skulle der så i? Hvad bliver det næste? Er det et totalt fresh samarbejde eller sælger de totalt ud? Hvad mener BOC-drengene? Bidrager vi bare til mediemøllen ved at sprede ordet?

OPDATERING KL. 15:04:

Selvfølgelig er det et co-branding/user engagement/SEO optimized/brand synergy-projekt.